כל הכבוד לרשת דיסקרט – אופנה ישראלית כחול לבן

רשת דיסקרט

קטגורית מאמרים

קטגוריות

רשת דיסקרט בקמפיין לעידוד הייצור בישראל

בימים בהם אנו שומעים בתקשורת על עוד ועוד חברות המעבירות את הייצור שלהן לסין, אנו מוצאים לנכון להלל ולשבח את רשת דיסקרט שעלתה בקמפיין לעידוד הייצור בישראל ומייצרת את מותג האופנה דיסקרט כאן בישראל.

רשת האופנה דיסקרט שמלה 209.90 שח צילום גיא כושי ויריב פיין (Custom) (2)

דיסקרט, בניהולו של איש העסקים ג'קו גבאי, היא רשת אופנת נשים המקדמת את התעשייה הישראלית ואת הייצור מתוצרת כחול לבן. דיסקרט עלתה בימים אלה בקמפיין חדש במטרה לקדם את המודעות לחשיבות הייצור בישראל ולחזק את המותגים הישראלים מתוצרת כחול לבן.

את הקמפיין החדש של דיסקרט מובילה הפרזנטורית קורין גדעון  ובו היא מציגה פריטים נבחרים מהקולקציה החדשה של דיסקרט ופריטים נבחרים בכחול לבן.

ג'קו גבאי, מנכ"ל ובעלים רשת דיסקרט: "הקמפיין שלנו מדגיש את החשיבות הרבה לתוצרת כחול לבן בישראל. רוב חברות האופנה הפועלות בארץ מייצרות מחוץ לגבולות ישראל, דבר שאמנם מוזיל את העלויות אך גם מוזיל את האיכות. אנו, בחברת דיסקרט,  מאוד גאים בהיותנו חברה ישראלית המייצרת ומעצבת בישראל".

רשת דיסקרט נוסדה לפני למעלה מ-30 שנים ומנהלת 59 סניפים. דיסקרט מעצבת ומייצרת את הקולקציה בישראל, כאשר בכל פריט מושקעת אהבה ומחשבה והקפדה בלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים. רשת דיסקרט מפעילה סניפים בכל רחבי הארץ ובנוסף מנהלת אתר מכירות.

דיסקרט מייצרת עבור נשים במידות 38-48 המעוניינות בפריטי אופנה המתאימים באופן

מושלם לגוף הנשי, בין אם מדובר בשמלות נשים, מכנסיים, חצאיות, ג'קטים או עליוניות.

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך