מור קורן פסיכומטרי – להצליח היכן שאחרים נכשלים

mor-koren-prices-מור קורן פסיכומרטי

קטגורית מאמרים

קטגוריות

בשנת 2006 הקים מור קורן את בית הספר לפסיכומטרי הנושא את שמו ומבוסס על הרבה מאד ניסיון, הצלחות ותובנות שאסף במהלך 10 שנים בהם שימש כאחד המורים המצליחים והמוערכים ביותר בתחום.

כיום, בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן הוא שם דבר בתחום ההכנה ללימודים גבוהים בישראל. שמורת טבע של היצמדות לערכים ולתובנות המגדילות באופן משמעותי את הסיכויים להצלחה ולקבלה ללימודים גבוהים בכל מוסד אקדמי. ועל כך, נבחר מור קורן למובילים והמשפיעים בישראל בתחום החינוך והלימודים.

לאחרונה ערכנו ביקור בבית הספר לפסיכומטרי של מור קורן כדי להתרשם מקורב ולשוחח עם התלמידים. בחרנו להתחיל את הסיור בכניסה לאחת מכיתות הלימוד ומיד, בחנו במשהו קצת מוזר/שונה ולא שגרתי בכיתות לימוד בישראל: הכיתה של מור קורן הייתה מאוכלסת בשבעה תלמידים בלבד (ארבעה בנים ושלוש בנות) ובמרכז עמד מדריך גבוה עם שיער מתולתל אשר קיבל את פנינו בברכת ערב טוב.

לקבלת מחיר ולייעוץ מלאו הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

בהתחלה חשבנו שהשיעור טרם התחיל ושהתלמידים בכיתה הגיעו לפני הזמן כדי "לעבור על החומר". אך עד מהרה התברר לנו שהתלמידים מצויים בעיצומו של השיעור וכי זוהי למעשה התפיסה הלימודית של בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן: כיתות לימוד קטנות שבהן לומדים שבעה עד שמונה תלמידים בלבד ועם יחסי אישי לכל תלמיד ולכל תלמידה!

"כאשר הקמתי את בית הספר", סיפר לנו מאוחר יותר מור קורן, מייסד בית הספר לפסיכומטרי ובעל תואר שני במדעי המחשב ובמתמטיקה, "היה לי חשוב לייחד אותו משאר מכוני הפסיכומטרי האחרים ולכן הגדרתי סטנדרט חדש ואחר בענף קורסי הפסיכומטרי: כיתות לימוד לשבעה-שמונה תלמידים בלבד בכל קורס. בכך, למעשה, כל מדריך בבית הספר מיישם את התפיסה הלימודית שלנו: יחס אישי והתאמת תוכנית לימוד אישית הנבנית לכל תלמיד על פי יכולותיו הלימודיות לאורך הקורס".

התפיסה הלימודית, שעליה מדבר קורן, מספקת תוצאות מרשימות בכל הנוגע לציוני התלמידים בבחינה הפסיכומטרית. על כך יעיד הנתון שלפיו ציוני התלמידים של תלמידי בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן גבוהים בכ-80 נקודות בממוצע מהציון הממוצע הארצי. כמו כן, אחד מכל חמישה תלמידים בבית הספר מצליח לחצות את רף 700 הנקודות בבחינה הפסיכומטרית!!!

במהלך סיורנו בבית הספר נחשפנו למכתבי תודה רבים של בוגרות ובוגרי בית הספר וכדי להמחיש את גודל ההישגים הלימודיים שלהם, החלטנו להביא בפניכם כמה מהם:

כרמל ברקו: "למור קורן והצוות, תודה ענקית על ההשקעה והמאמץ. זה היה משתלם ובזכותכם הצלחתי להוציא 650 במבחן האחרון, שזה שיפור של יותר מ-100 נקודות מהמבחן הקודם שאליו ניגשתי לאחר קורס פסיכומטרי ב**** (אחד ממכוני הפסיכומטרי הגדולים במדינה שאת שמו נשאיר במערכת). תהיו בטוחים שאמליץ עליכם להמון אנשים".

עמוס נווה: "כשחיפשתי קורס פסיכומטרי היה לי ברור שהמטרה היא להוציא ציון של מעל 750 נקודות ולכן היה לי חשוב למצוא מכון פסיכומטרי רציני עם תוכנית לימוד אישית. כאשר הגעתי לבית הספר של מור קורן שמחתי לגלות שבכיתות הלימוד יש מספר מינימלי של תלמידים. בכיתה שלי למדו לאורך הקורס רק חמישה תלמידים נוספים, מה שהעניק לנו את התחושה של שיעור פסיכומטרי פרטי לכל תלמיד. הקורס היה מקצועי ומדויק, ללא עיכובים מיותרים, וזאת הסיבה שהצלחתי לעמוד ביעד שהצבתי לעצמי".

שי ביטון: "את מור קורן פגשתי באופן אישי בכנס חיילים משוחררים ובפגישה הוא הסביר לי על שיטת הלימוד הייחודית המיושמת אצלו. נרשמתי ללימודים וברצוני לציין שהיה לי קורס מדהים בכיתה של שמונה תלמידים בלבד ועם חומר לימוד ברמה הגבוהה ביותר. הממוצע הכיתתי שלנו היה 650 והודות לקורס המופלא אני כיום סטודנט למשפטים באוניברסיטה ולא במכללה – ויחי ההבדל הקטן-גדול בין מור קורן למכונים הגדולים".

 

סימון רחליס: "מבחינתי, הפסיכומטרי היה סיוט, עד שהכרתי את מור קורן. בעבר ניגשתי לשני מבחני פסיכומטרי לאחר שעברתי קורס בשני מכונים מוכרים בתחום, אבל שיטת הלימוד שם וריבוי התלמידים בכיתה הקשו עליי ללמוד והרגשתי שאין באמת מי שיכול לעזור לי לתרגל פתירת תרגילים בפחות מדקה. בניסיון השלישי התחלתי ללמוד אצל מור קורן והדבר שהכי חשוב לי לציין הוא כיתת הלימוד המצומצמת של שמונה תלמידים בלבד בכיתה. עברו איתי על כ-18 תרגילים בנושא והסבירו לי איך לפתור תרגיל בפחות מדקה, בשונה ממכונים אחרים שלימדו כ-6 תרגילים בלבד בנושא!

דבר זה, בשילוב המורים המעולים וספרי הלימוד העדכניים ברמה הגבוהה ביותר, העניקו לי את האפשרות לשפר באופן משמעותי את הציון בבחינת הפסיכומטרי והצלחתי להוציא ציון של 683. בפעם הרביעית שניגשתי לבחינה, זה היה לאחר שהחלטתי להציב לעצמי יעד של ציון מעל 700. לצורך כך התקשרתי למור קורן וקיבלתי ממנו את הטיפים הנכונים. בשיחת טלפון אחת לפני הבחינה הוא הנחה אותי איך לבצע את קפיצת המדרגה מהציון הקודם לציון מעל 700 נקודות. הודות לטיפים הטלפוניים של מור והקורס שעברתי אצלו שבועות מספר לפני כן, הצלחתי להוציא מעל 700 וכיום אני סטודנט לרפואה".

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך