"בזכות אורן זריף נגמלתי מעישון!"

אורן זריף

קטגורית מאמרים

קטגוריות

אהרון נהג לעשן 4 קופסאות סיגריות ביום, ונפטר מהמנהג המגונה לאחר טיפולים של אורן זריף

לאהרון היה מנהג קבוע לעשן עד 4 קופסאות סיגריות ליום. כל הניסיונות שלו להיגמל מעישון בדרכים שונות, נכשלו, עד שהגיע אל אורן זריף.

אהרון: "בזכות אורן זריף שטיפל בי כבר חודש וחצי לא נגעתי בסיגריה! רק אורן הצליח לגמול אותי, אחרי 4 קופסאות ביום, ואני רוצה רק להגיד שאלמלא אורן הייתי ממשיך לעשן כמו קטר…

"תודה לאל, אני והסיגריות נפרדנו לתמיד", מסכם אהרון, "אני מאוד מודה לאורן ושמח שאיני זקוק עוד לסיגריה".

עישון סיגריות הוא הגורם הראשי למחלות קשות ומוות, אשר ניתן למנוען.

העישון מחדיר לריאות עשן וזפת המכילים עשרות מרכיבים מסרטנים ועוד חומרים רעילים שונים. העשן והזפת גורמים להרס תפקוד הריאות, חודרים למערכת הדם, גורמים לסתימות, מכווצים את העורקים, פוגעים בהובלת החמצן ובתהליכים נוספים במערכות הגוף, ולכן עלולים לתרום להיווצרות מחלות רבות.

אורן זריף טיפול להפסקת עישון

מבין המחלות הרבות העישון גורם לסוגים רבים של סרטן כגון סרטן ריאות, סרטן שלפוחית השתן, ולנשים בהריון השפעות רבות על הלידה וסרטן הרחם שעלול לפגוע בעובר.

מלכה, מטופלת נוספת של אורן זריף, מספרת: "הגעתי לאורן לפני כשנתיים תוך תקווה שיצליח לעשות את הבלתי יאומן ולגרום לי לוותר על הסיגריות. כעבור טיפול אחד בלבד הרגשתי את השינוי המפתיע – ובמשך שנתיים לא נגעתי בסיגריה! גם אם היו רגעים שהתחשק לי לעשן, זה חלף מעצמו".

כעת, לאחר שנתיים, לא התאפקה ולקחה סיגריה, ולכן הגיעה שוב אל זריף שיגמול אותה מה'חטא' בשנית. "הייתי בשבוע שעבר אצל אורן, ואכן מאז כשבוע לא עישנתי, ובאתי כעת שוב לטיפול חיזוק ליתר ביטחון כדי שימנע ממני את הפיתוי הבא לגעת בסיגריה. זה פשוט מדהים איך הוא עושה את זה, אבל עובדה, אותי הוא הצליח לגמול".

למידע נוסף ולהזמנת תורים היכנסו לאתר של אורן זריף. 

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך