עו"ד רונן אורן

קטגורית מאמרים

קטגוריות

עו"ד רונן אורן

עו"ד רונן אורן בעל תואר ראשון במשפטים ומוסמך בלשכת עורכי הדין משנת 1997. בנוסף, עו"ד רונן אורן הינו בעל וותק של 20 שנים בתחום המיסים בישראל. ככזה ניהל מאות תיקים מול רשויות המס השונות. (מס הכנסה, מס ערך מוסף, מכס, מס שבח והלבנת הון וכו'). בהצלחה מרובה.

כמו כן, עו"ד רונן אורן נחשב כעו"ד בין הבולטים בתחום המס בישראל. משרדו מתמחה במתן כל שרותי הנוטריון תרגומים נוטריונים יפויי כוח נוטריונים אימות חתימה אישור נוטריון אימות הסכם ממון אימות צוואות ואפוסטיל.

עו"ד רונן אורן

משרד עורכי הדין רונן אורן ושות' הוא אחד המשרדים המובילים והבולטים בארץ. בתחום המיסים (פלילי ואזרחי כאחד ). בתחומים עסקיים של מיזוגים והבראת חברות .

במשרד צוות משפטי של עורכי דין ורואי חשבון בניהם יוצאי רשות המיסים ממס ערך מוסף , מכס , מס הכנסה ומס שבח.

עוד על המשרד של עורך דין רונן אורן

המשרד נחשב כמשרד בוטיק במתן מענה יצירתי , מקורי, ובקשריו הענפים האישיים והישירים עם רשות המיסים כחלק אינטגראלי וניסיון מהעבר בטיפול במאות תיקים מורכבים שנעשו ע"י צוות המשרד.

המשרד פועל נמרצות ובשקיפות מלאה לטובת הלקוח. זאת כחלק מתפיסה עיקשת כי הלקוח הוא מהות הכל ועליו יש לשמר מכל משמר וכל זאת עם אסטרטגיה ברורה ונאותה. כזו המתיישבת נאמנה עם הוראות החוק.

למשרד ניסיון מוכח במציאת פתרונות יצירתיים, מקוריים בשאילתות מורכבות. ביניהן שקיבלו את אישורן של רשויות המס השונות ושל בתי המשפט כאחד. למשרד שורה ארוכה של החלטות תקדימיות והצלחות בלתי רגילות.

כחלק משיתופי פעולה עם משרדים מובילים ברחבי העולם , המשרד נותן מענה מושלם לכל לקוח המעוניין לפעול מחוץ לגבולות מדינת ישראל בענפים משפטיים , עסקיים ובנקאיים כאחד וכל זאת כדי ליצור סביבת נוחות מושלמת להצלחתו הברורה של הלקוח ולהצלחת מטרתו.

צוות המשרד נותן חו"ד משפטיות, חשבונאיות ומיסויו כאחד לפרטיים ולחברות הן במסגרות בינלאומיות והן במסגרות של פנים מדינת ישראל כאשר השלמות האמורה מהווה נטבח איתן להגשמת הצלחתו ומטרתו של הלקוח.

שירותי ההתמחות של המשרד: מקרקעין, מינהל מקרקעי ישראל, נדל"ן, עסקאות נדל"ן, אזרחי מסחרי, פשיטת רגל. בנוסף, מתמחה המשרד גם בטיפול בתחומים כגון עבירות הלבנת הון. עבירות כלכליות, עבירות מס, עבירות צווארון לבן, תכנוני מס וליווי עסקאות.

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך