אלון אהרונוב מנכ"ל זכותי

Lead, influence israel

קטגורית מאמרים

קטגוריות

בשנים האחרונות קמו להן מספר חברות המתמחות בזכויות רפואיות אשר מעבר להיותן חברות לגיטימיות עם מטרות רווח, יש מביניהן ששמו להן לעזור לאוכלוסיות חלשות, לבעלי מוגבלויות ולכל מי שמתקשה לממש זכויותיו מול הרשויות השונות ומול הביטוח הלאומי.

אלון אהרונוב, מנכ"ל חברת זכותי – מומחים לזכויות רפואיות הוא אחד מהאנשים המובילים והמשפיעים בישראל בתחומו והוא ראוי לשבח והערכה על פעילותו ונמרצותו שסייעה לאלפי ישראלים לממש את זכויותיהם כחוק.

אלון אהרונוב עומד בראש חברת זכותי מיום הקמתה, בשנת 2005. מאז ועד היום הוא משמש מנכ"ל החברה והוא מומחה במימוש זכיות רפואיות.

אהרונוב, יליד 1971, הינו יועץ מס בהכשרתו ובעברו שימש כמנהל תחום זכויות פרט באחד ממשרדי רואי החשבון.

נתינה, הקשבה ועזרה היא חלק מהערכים המלווים את אהרונוב יום יום, כשהוא ואנשיו נפגשים מידי יום עם מאות אנשים ומאות מקרים הזקוקים לעזרה בהתנהלות מול מס הכנסה, ביטוח לאומי, וועדות רפואיות ועוד.

בשנים האחרונות תחום הזכויות הרפואיות ספג מכה בשל חלק מהעוסקים בו וגם לאור ההצלחה הגדולה שהביא עימו. מדובר בשירות חיוני המסייע לאלפים לקבל את המגיע להם מהמוסדות אך לא תמיד מודעים לכך או יש באפשרותם להתנהל ביעילות הדרושה כדי לממש את זכויותיהם.

לסיכום, אלון אהרונוב, מנכ"ל זכותי ראוי למלוא הערכה והמחמאות על פעילותו כחלק מנתינה למען הזולת, כחלק מנחישות ולחימה למען החלשים והחולים ולטובת כלל האזרחים בארץ, המתקשים לממש את זכותם כחוק.

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך