שלי הוד מויאל

Lead, influence israel

קטגורית מאמרים

קטגוריות

שלי הוד מויאל

שלי הוד מויאל נכללת בין היזמיות המובילות והמשפיעות בישראל והיא שותפה ומייסדת של iAngels ושל קרן iCapital שהינה קרן להשקעות בתחום הבלוקצ'יין, טכנולוגיה שבבסיס המטבעות הדיגיטליים וכן שותפה כללית של קרן iNgenuity.

שלי הוד מויאל, שותפה של מור אסיא ולי מוזר, מוכרות ומוערכות בעולם היזמות הישראלי החוצה מדינות ויבשות. היא וחברותיה הקימו את חברת iAngels במטרה לחשוף את השוק הישראלי בפני משקיעים מחו"ל ומדובר בסיפור הצלחה בינלאומי ובקרן הון סיכון ופלטפורמה להשקעות שעד כה גייסה למעלה מ-175 מיליון דולר, שיועדו לטובת סטרטאפים ישראליים.

שלי הוד מויאל.

שלי הוד מויאל מומחית בינלאומית למימון והשקעות, מובילה את iAngels בגישה משכנעת ומעשית לתהליך בדיקת נאותות ההשקעות של המשרד, קשרי משקיעים וניהול תיקים בפלטפורמת iAngels, והקרן המוסדית, iNgenuity.

שלי הוד-מואיל מחזיקה בתואר ראשונה בפילוסופיה וכלכלה, האנטר קולג', ניו יורק (2005-2006) והיא בוגרת תואר שני במנהל עסקים, קלוג-רקנאטי (2014-2015) באוניברסיטת תל אביב. בנוסף היא חובבת יין וסיימה לימודי סומלייה ותרבות יין.

הניסיון הרב שצברה לאורך השנים כמנהלת תיקי השקעות, UBS (2007-2008), כאנליסטית מחקר, אווניו קפיטל (2008-2010) וכבנקאית השקעות בגולדמן־זאקס (2011-2013) העניקו לה את הכלים והכשירו אותה לבחון תוכניות צמיחה של חברות חדשניות, בשלב מוקדם, לקבל החלטות השקעה מבוססות נתונים כדי להבטיח רווחיות הוגנת בין המשקיעים ויזמים לצד האצת הצמיחה הארגונית של חברות במאמצי שיווק, מימון, גיוס, גיוס כספים ופיתוח עסקי.

הודות להשכלתה, ניסיונה והישגיה שלי הוד מויאל היא סמכות מבוקשת בכנסים בינלאומיים בנושא השקעות טכנולוגיות ישראליות והיא מכהנת כחברת דירקטוריון בחברות פורטפוליו רבות בתחום של iAngels.

iAngels היא פלטפורמת השקעה המאפשרת למשקיעים פרטיים להשקיע במשותף עם משקיעים בולטים ומוכרים בתחום, וליהנות כך מגישה לסטארטאפים בשלבים מוקדמים מאוד. מאז הקמתה ב-2014 השקיעה הפלטפורמה ב-40 חברות סטארטאפ שגייסו בהצלחה את ההון הדרוש להן בעזרת הפלטפורמה. בין היתר היא רשמה השקעות ב-TravelersBox, BIScience, Drippler, Hello Heart ו-WebyClip.

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך