שמואל גורפינקל ועדי ריבקין – ארט דייזין

שמואל גורפינקל ארט דיזיין

קטגורית מאמרים

קטגוריות

שמואל גורפינקל ועדי ריבקין, סיפור ההצלחה של ארט דייזין

אנו רוצים לפרגן לשמואל גורפינקל ועדי ריבקין המייסדים של חברת ארט דיזיין שהעבודות שלהם מעטרות עשרות רבות של קירות ומשטחי רצפה.

כשמדברים על יוצרים ישראלים מצליחים אנו חייבים להעניקצל"ש מיוחד לשניים – שמואל גורפינקל ועדי ריבקין מחברת ארט דיזיין  שהעבודות שלהם מעטרות עשרות רבות של קירות ומשטחי רצפה במשרדי היוקרתיים בישראל.

שמואל גורפינקל ועדי ריבקין ייסדו את ארט דייזין, לפני כ-25 שנים אחרי שהשתחררו מהצבא ומאז הם חתומים על המותג המצליחץ

שמואל גורפינקל:" הכל התחיל בדירת מרתף קטנה של 40 מ"ר, בגבעתיים. ההתחלה הייתה בתכנון וייצור שלטים לעסקים מקומיים בגבעתיים. בתוך זמן קצר הבנו שבעצם לקוחות פרטיים פחות מעניינים אותנו והפננו את המשאבים שלנו ללקוחות עסקיים, ארגונים מסחריים ומפעלי תעשיה. כך זה התרחב וגדל"

ארט דייזין עברה מספר מקומות, עד שלפני ארבע שנים העסק מוקם במרכז תל-אביב, סמוך לרחוב המסגר. החברה מעסיקה כיום 15 עובדים ומשתרעת על שטח של 700 מ"ר. ההתמחות שלה כוללת מיתוג לשילוט ומתקני תצוגה.

שמואל גורפינקל:" אנחנו בעצם  מלווים את הפרויקט משלב התכנון ועד שלב הביצוע. כל זאת נעשה באמצעות ציוד דפוס משוכלל שנמצא ברשותנו והכולל מדפסת פורמט רחב HP   לטקס, ומדפסת קשיחים חדשה 2.5 מטר של אגפא. במתקני תצוגה אנחנו מובילים כיום בתחום הביתנים המודולריים לתערוכות שונות. חלקם הגדול ביתנים שיוצאים לחו"ל ודורשים קלות שינוע. זה ייעודי ליצרני היי טק, חברות תרופות וחברות מזון בעיקר".

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך