רחל בן-נון

Lead, influence israel

קטגורית מאמרים

קטגוריות

רחל בן-נון, יזמית, מנכ"לית ואשת קריירה מצליחה, מובילה בתחומה ובעלת מקום של כבוד בין המובילים והמשפיעים בישראל. רחל בן נון בעלת עשייה נכבדה ביותר והיא בין המקימות והמנכ"לית של הראל תקשורת בע"מ.

רחל, בעלת תואר ראשון ושני בהנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן-גוריון.

רחל (חלי) בן נון (נולדה בשנת 1953) מובילה למעלה משלושים שנה בתחום ההיי-טק, הייתה אחת המקימות והמנכ"לית של הראל תקשורת בע"מ ושל הראל נט וכן של חברות היי-טק נוספות.

רחל בן נון נולדה בראשון לציון, למדה בגימנסיה הריאלית בראשון לציון, ובצבא הדריכה בנושאי מתמטיקה ופיזיקה בקורס טיס. כבר מילדותה אהבה מאוד הנדסה ויזמות, וכבר אז ידעה שאלה יהיו התחומים שהיא תעסוק בהם במהלך חייה. לאחר מכן, למדה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, וסיימה עם תואר ראשון ושני בהנדסת תעשייה וניהול.

בשנת 1988 הייתה אחת המקימות והמנכ"לית של "אראל תקשורת בע"מ", חברה העסקה בתחום העברת מסרים בעולם התקשורת, והונפקה בבורסת נאסדאק בשנת 1994. בשנת 1995, הייתה אחת המקימות והמנכ"לית של "אראלנט", חברה אשר עסקה בטלפוניה אינטרנטית, והונפקה בבורסת תל אביב בשנת 2000.

בהמשך עסקה בטכנולוגיה עילית לחקלאות בחברות "אורגניטק אינק", ו-"אורגניטק בע"מ" וכיום היא יו"ר פעילה של חברת "רדקום בע"מ", משקיעה בסטארט-אפים, מנהלת טכנולוגית בהתנדבות של חברת "Rishon Start Up".

רחל בן נון צברה ניסיון מעמיק בתחום העברת מסרים, טלפוניה אינטרנטית, מערכות וידאו, תכנון ופיתוח של מערכות חומרה ותוכנה וניהול כללי, מתמחה בתקשורת בין מחשבים, וניהול חברות בשוק ההון הישראלי ובבורסת נאסדאק ויזמה והובילה חברות רבות בתחום ההיי-טק הישראלי. בנוסף, עסקה בטכנולוגיה לחקלאות.

כיום, משקיעה ותורמת לסטארט-אפים, יו"ר פעילה של חברת "רדקום בע"מ", חברה שעוסקת בטכנולוגיה חדשה שמקדמת את המהפכה של שימוש נרחב יותר בשמירה של נתונים על 'ענן'. בנוסף, בן נון עוזרת ונותנת חוות דעת וייעוץ להרבה נשים בתחילת דרכן אשר רוצות להצטרף לעולם ההנדסה והיזמות.

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך