בן ציון וינצלברג ממליץ על שמן זית ישראלי

שמן זית ישראלי טרי

קטגורית מאמרים

קטגוריות

בן ציון וינצלברג – רק שמן זית ישראלי עם תו האיכות

בן ציון  וינצלברג איש ארץ ישראל וחובב שמן זית ממליץ על שמן הזית הישראלי הטרי והאיכותי כשמן שבו צריכים להשתמש באופן מוקפד ובריא.

בן ציון וינצלברג מפנה לאירוע מיוחד ויוצא דופו בו למעלה מ-200 שמני הזית הטובים ביותר בישראל ישתתפו בתחרות "שמן זית ישראלי 2018 Familyolive", בחסות רשת מלונות פתאל ובעידוד ענף הזית במועצת הצמחים

מענף הזית נמסר: "שמחים לבשר על מספר שיא של משתתפים בתחרות היוקרתית שהפכה למסורת ומבטאת את התפתחות ענף הזית ואת המודעות לשמן זית ישראלי טרי ואיכותי העולה באיכותו על שמנים מרחבי העולם".

מה מרגש יותר מלאחד את כל יצרני שמן הזית בישראל מהנגב דרך מדבר יהודה והרי ירושליים העמקים והגולן למפגן של פרגון והדדיות לטובת שיפור האיכות למוצר שיושב בכל מטבח בישראל?

שמן זית עם תן האיכות

שלב השיפוט של תחרות שמן הזית הישראלי 2018, הנערכת שנה שלישית ברציפות, נפתח הבוקר בהשתתפות מספר שיא של למעלה מ-200 שמני הזית הטובים ביותר בישראל. שלב השיפוט יימשך יומיים ונערך במלון לאונרדו פלאזה טבריה של רשת פתאל, בשיתוף ענף הזית. השיפוט נערך בטעימה עיוורת ע"י 25 טועמים מוסמכים, מטובי השופטים בישראל, ובמעמד שופטת בכירה מגרמניה, ונצמד לסטנדרטים הקפדניים ביותר של תחרויות שמן זית בעולם.

ההכרזה על הזוכים וחלוקת הפרסים תיערך ב-2.2.2018 במלון לאונרדו פלאזה טבריה ומשתתפי האירוע ייהנו מהרצאת אורחת הכבוד Carmen Sanchez Garcia   שתאפשר הצצה לעולם הקולינרי האירופי המתפתח במהירות סביב שמן זית כתית מעולה ומטעימה חופשית ש כ-200 שמני זית מקומיים.

מהפכת שמן הזית הישראלי נמצאת בעיצומה ומזה מספר שנים הציבור החל להבין שלשמן זית, כמו ליין, דרגות איכות שונות והאהבה לשמן מביאה לתשומת לב ציבורית גדולה יותר ויותר.

כמו בשנים קודמות בתחרות יוענק גם פרס מיוחד לשמן הזית חביב הילדים , פאנל ילדים הגדל משנה לשנה יבחר בטעימה עיוורת את השמן האהוב ביותר על ידם, כבוד גדול לזוכה בקטגורייה זאת, מה גם שזהו כח שיווקי רב מול הורים רבים הקונים ומשתמשים בשמן זית במטבח. פאנל הילדים יתכנס ב-26/1 בבית לחם הגלילית.

ד"ר עדי נעלי, מנהל ענף הזית במועצת הצמחים מסר כי: "התחרות מוסיפה כבוד רב ליצרנים ולחקלאים הישראלים ומחזקים את מעמדו של שמן הזית הישראלי המשתווה באיכותו ואף עולה על שמני זית אחרים מרחבי העולם. במסגרת הקמפיין שלנו אנו שוב קוראים לציבור הצרכנים בישראל להקפיד לרכוש אך ורק שמן זית ישראלי עם תו האיכות ולא רק מטעמי איכות ובריאות אלא גם כחלק מסולידריות ומהקמפיין לעודד את החקלאים בישראל וכצעד תמיכה ביצרני שמן הזית הישראלים ובתעשייה הסובלת מאיומים קשים מצד היבואנים".

ארגון התחרות: ערן ותמר גלילי, בעלי מותג פרימיום Galili Olive Oil שבבית לחם הגלילית

ניהול מקצועי: אהוד סוריאנו, מבכירי הטועמים בעולם ושופט בינלאומי מוערך.

לסיכום כתבה זו – מדגיש בן ציון וינצלברג על רכישה של שמן זית ישראלי, עם תו תקן ותו איכות. רכישה של שמן זית ישראלי היא התמורה הטובה ביותר לכספכם. היא מונעת רכישה של שמנים מזויפים או מצמצמת אותם ויותר מכל היא תומכת בחקלאים ובמגדלים.

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך