אריה גולדין – מותג שעוני אומגה

אריה גולדין על מותג השעונים אומגה

קטגורית מאמרים

קטגוריות

אריה גולדין על מותג השעונים אומגה

אריה גולדין מומחה לשיווק ומותגי יוקרה מציג את הסיפור של מותג השעונים אומגה. קבלו כאן עובדות מעניינות על מותג שעוני היוקרה אומגה.

אומגה היא אחת מחברות שעוני היוקרה המצליחות בעולם. ההיסטוריה הארוכה שלה מלאה בהישגים ותרומות לחברה.

נוסדה על ידי לואיס ברנדט בשנת 1848 בלה שאו-דה-פונדס, שוויץ, אומגה נמצאת היום בבעלות קבוצת Swatch. החברה הייתה במשימה לייצר את הטוב ביותר בחדשנות טכנולוגית ועיצובית מאז הקמתה.

אריה גולדין על מותג השעונים אומגה

התנועה המכנית הראשונה של החברה, אומגה קליבר, הייתה ידועה בהיותה מדויקת במיוחד וקלה לתיקון. חידוש זה הכה את תעשיית השעונים והעניק לחברה את שמה.

פריצת דרך גדולה נוספת עבור החברה הייתה הבריחה הקואקסיאלית. כשג'ורג' דניאלס המציא את המנגנון הקואקסיאלי, הוא פתר את בעיית החיכוך מ"בריחה מנוף" סטנדרטי.

בעוד שהתנועה הקו-אקסיאלית עדיין בשימוש, אומגה היא גם שחקן מרכזי בייצור שעוני קוורץ. שעוני קוורץ זולים יותר לייצור והם הרבה יותר אמינים.

מלבד ההישגים ההיסטוריים המרשימים שלה, האומגה הייתה גם שחקן מרכזי במשחקים האולימפיים, מלחמות העולם וחקר החלל. למעשה, אומגה שימשה כשומרת זמן רשמית במשך יותר מעשרים משחקים אולימפיים.

יש לו גם שם ארוך מאוד, ויש הרבה יותר בסיפור שלו ממה שרוב האנשים יודעים. כמה מהעובדות המעניינות ביותר על אומגה כוללות את הקשר שלה לנחיתה על הירח הראשונה ולסרט ג'יימס בונד.

למרות שעוד כמה שמות מפורסמים מחוברים למותג, אומגה תמיד הייתה מועדפת בקרב חובבי שעונים.

הכותב הוא אריה גולדין מומחה לשיווק ופרסום 

ליצירת קשר השאירו הודעה

מלאו פרטים וקבלו הצעה …

המובילים והמשפיעים תמונה ראשית. שלמה אהרוניסקי, אריה גולדין

ליא קניג

ליא קניג – הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי לִיַא (לאה) קֶנִיג-שְׁטוֹלְפֶּר מהמובילות והמשפיעות בתרבות הישראלית

להמשך קריאה »

שתף את הפוסט הזה עם החברים שלך